סדנת שירות ללקוחות

כבר מזמן אנחנו יודעים שתודעת השירות בישראל רק עולה ועולה עם הזמן והלקוחות כבר מזמן דורשים מעבר למחיר או מקצועיות זה שירות.
שירות זה חלק בלתי נפרד מתמחור המוצר והלקוחות יחזרו אליכם שהם יזכרו את השירות של העסק שלכם.
השפה והדרך פעולה שלכם כבר מהשיחה הראשונה שלכם עם הלקוח צריכה להיות בצורה מקצועית ושירותית.
מחקרים מוכיחים שהלקוח שוכח את עלות המוצר או השירות עם הזמן אבל את השירות של או עסק הלקוח לא שוכח לטוב ולרע.
ניתן לחברי ההתאחדות לקבל סדנה של שלושה מפגשים על תודעת שירות מנצחת במחיר מסובסד לחברי ההתאחדות .

סדנת שירות ללקוחות